Sunday, July 27, 2008

+ ayah n mama +

hek3...ni mama n ayah aku...name bpk aku Ali Noor Raziff B. Mohd Noor Sidex...dlu bpk aku ni penembak ngara....time aku nk lahir bpk aku g cmppetition bsr...lupe la kat mane...kcian mama aku kena brusaha sndr nk bg aku kluar...luv u MAMA...!!! so ble aku bsr aku pon ader minat yg mndalam dlm karier shooting ni...cume aku xsehebat bpk aku...hu3....nthen bpk aku ni da gler men golf...br2 ni die br dpt mnantu golfer so pe lg tiap2 ari minggu kalu xkeje pegi mnyabit je laaa....bgs tol bpk aku ni tlg ngara brsihkan padang...hek3.....name mama aku lak Asimah Bnti Bibon....suri rumah je...tp mama aku ni kuat cm org laki...die ader kdi runcit kat dlm umah...mama aku ni xleh duk diam...ader je keje die nk wat....hu3...kcian aku tgk...so ni la parents aku...hek3...wlupon dieorg 2 simple tp dieorg memahami n mnyayangi aku...........:)

No comments: